لازمه داشتن یک وب سایت شرکتی مناسب و حرفه ای
نوشته شده توسط : مد لباس

در دنیای امروز با پیشرفت تکنولوژی در فضای مجازی یا اینترنتی، استفاده از فضای مجازی اینترنت برای جذب مخاطب و مشتری و همچنین معرفی و تبلیغ برندهای سازمانی و تجاری اقدامی بسیار کاربردی و راهبردی برای تمامی مشاغل می باشد. شرکت های کوچک و بزرگ از این قاعده مستثنی نیستند. و برای اینکه بتوانند حوزه تخصصی خود را به دایره وسیع تری از مخاطبین معرفی کنند، طراحی و راه اندازی یک وب سایت شرکتی بسیار ضروری است.

اصول و قوانین طراحی سایت شرکتی
همانطور که می دانید امروزه حضور در اینترنت یک امر ضروری و کلیدی است. و مهم نیست که چه خدماتی ارائه می دهید، زیرا برای افزایش دامنه مخاطبین خود نیاز به حضور موثر در فضای مجازی دارید. اما در این راه نکته مهم این است که باید یک وب سایت حرفه ای، خلاق و جذاب داشته باشید.
در زیر می خواهیم 5 مورد از اصول و قوانین طراحی یک وب سایت شرکتی حرفه ای را به شما بگوییم:

1- هویت برند خود را به وضوح ارائه دهید
یک موضوع بسیار حیاتی و مهم برای هر شرکت و سازمانی، ارائه واضح و قابل درک این برند است که یکی از ویژگی های اصلی یک برند قوی و موثر است.یک هویت خاص برای صنعت خود انتخاب کنید و آن هویت را در جزئیات وب سایت خود برجسته کنید. زیرا مخاطبین شما راحت تر با برند شما ارتباط برقرار می کنند. هویت بصری وب سایت خود را دست کم نگیرید، زیرا یکی از مهمترین اصول طراحی وب سایت شرکتی، هویت بصری جذاب آن است.

2- هدف وب سایت خود را مشخص کنید
در نظر بگیرید که چه نوع وب سایتی را طراحی می کنید و چه هدفی را از طراحی وب سایت دنبال می کنید. پاسخ به این سوالات به مخاطبان شما کمک می کند تا هدف و نحوه راه اندازی وب سایت خود را درک کنند.

3- اهداف طراحی سایت شرکتی
- افزایش نام تجاری و شهرت
- چشم انداز کلی و منابع موجود را منعکس کنید
- یکی از عناصر استراتژی بازاریابی آنلاین

4- اهمیت بسیار زیاد طراحی سایت شرکتی ریسپانسیو یا واکنش گرا
تفاوت زیادی در نمایشگر بین صفحه نمایش موبایل، تبلت و لپ تاپ و غیره وجود دارد. با طراحی ریسپانسیو وب سایت خود، مخاطبان خود را در مقابل کاربران موبایل و تبلت از دست نخواهید داد.

5- در دسترس بودن اطلاعات تماس

لطفا مطمئن شوید که اطلاعات تماس شما به راحتی در دسترس کاربر است، به یاد داشته باشید که کاربر بیش از چند ثانیه برای یافتن این اطلاعات وقت نمی گذارد و در صورت در دسترس نبودن، سایت شما را ترک کرده و به وب سایت رقیب شما می رود. .سئو و بهینه سازی سایت
سئو و بهینه سازی وب سایت مجموعه ای از عملیات است که باعث بهبود رتبه وب سایت در موتورهای جستجو می شود و سایت برای کلمات کلیدی مرتبط با حوزه فعالیت در صفحه اول گوگل ظاهر می شود و امروزه به دلیل افزایش سهم اینترنت در فروش کالا و خدمات و جست‌وجوی مشتریان و خرید کالاها و خدمات آنها در اینترنت، سئو و بهینه‌سازی وب‌سایت تأثیر بسیار مثبتی در افزایش فروش شرکت‌ها خواهد داشت. در واقع سئو و بهینه سازی سایت به دلیل بکر بودن این روش تبلیغاتی یکی از مقرون به صرفه ترین روش های تبلیغاتی برای شرکت ها می باشد و اگر شرکت ها هر چه زودتر در این زمینه گام بردارند آینده درخشانی را پیش رو خواهند داشت. شرکت ها با طراحی وب سایت پایه و اساس حضور خود در اینترنت را گذاشته اند و از طریق خدمات سئو و بهینه سازی وب سایت، شرکت ها فروش خود را افزایش می دهند.
طراحی سایت ریسپانسیو
امروزه با توجه به افزایش تعداد کاربرانی که از تلفن همراه و تبلت برای جستجو در اینترنت و گشت و گذار در وب سایت ها استفاده می کنند، نسخه ای از وب سایت وجود دارد که می توان آن را به درستی بر روی تلفن های همراه و تبلت ها نمایش داد تا کاربر به راحتی و بدون نیاز شما باید از چپ و راست استفاده کنید و سایت را بزرگنمایی کنید.طراحی سایت ریسپانسیو یکی از روش هایی است که با استفاده از آن می توان سایت را برای نمایش در موبایل و تبلت سازگار کرد. همچنین مدتی است که موتورهای جستجوگر مانند گوگل سایت ها را بر اساس داشتن نسخه موبایل رتبه بندی می کنند و سایتی که نسخه موبایلی داشته باشد در موتور جستجو رتبه بهتری خواهد داشت. با توجه به موارد ذکر شده داشتن نسخه موبایل برای وب سایت لازم و ضروری است و بهترین راه برای تطبیق وب سایت برای موبایل و تبلت ریسپانسیو بودن آن می باشد. در زیر می توانید مقاله طراحی سایت ریسپانسیو را مطالعه کنید.
طراحی دو بعدی
همانطور که در قسمت بالا اشاره شد، در این نوع طراحی، تمرکز بر نحوه ارائه محتوا به کاربر است و به این نوع محتوا، سبک اول نیز گفته می شود، زیرا به جای تمرکز بر گرافیک وب سایت، تمرکز می کند. در بهترین راه ارائه آن محتوا بر روی کاربر متمرکز شده است. این نوع طراحی برای ایجاد تجربه کاربری بهتر و افزایش اثربخشی وب سایت بر روی کاربر ثابت شده است.

طراحی یک صفحه
در این نوع طراحی کاربر پس از کلیک بر روی منوی اصلی وب سایت به جای اینکه مانند سایت های معمولی به صفحه دیگری منتقل شود به قسمت مورد نظر در صفحه اول سایت هدایت می شود و کاربر پس از مشاهده مورد نظر خود بخش در صفحه اول و خواندن اطلاعات اولیه در مورد این منو با کلیک کردن به صفحات دیگر وب سایت قابل انتقال است.طراحی وب سایت تک صفحه ای تأثیر بسیار مثبتی در موفقیت وب سایت دارد زیرا اولاً استفاده از آن بسیار آسان است و کاربر به جای اینکه منتظر بارگذاری صفحه جدید باشد، می تواند محتوای مورد نیاز خود را در همان صفحه پیدا کند. صفحه اصلی و خواندن بدون انتظار و همچنین طراحی قالب به صورت یک صفحه باعث افزایش مدت زمان اقامت کاربران در صفحه اصلی وب سایت می شود که باعث افزایش رتبه وب سایت می شود.

طراحی به سبک قصه گویی
کاربران و مشتریان وبسایت دوست دارند تاریخچه و روایت شکل گیری یک مجموعه را بدانند تا ارتباط بهتری با آن مجموعه برقرار کنند. شما تبدیل به احساسات کاربران و مشتریان خود خواهید شد که تاثیر بسیار مثبتی در موفقیت وب سایت شما و افزایش فروش شما خواهد داشت.

وب سایت وبین سئو webinseo در کنار سایت های newseo,websima,azinweb,webinseo در حوزه طراحی سایت های شرکتی و فروشگاهی فعالیت گسترده ای دارد.

مشاهده قیمت طراحی سایت شرکتی





:: بازدید از این مطلب : 313
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 آبان 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: